Ångest

Jag börjar få lite smått ångest här hemma nu. Det har varit rörigt så länge nu att ibland får jag spel, trots att det händer något varje dag som gör det bättre. Fast jag behöver sitta och plugga måste jag få i ordning, något måste jag göra för att få lite ro i allafall. I sovrummet har jag gjort lite, sen tar jag nog itu med hallen för J vill att jag ska börja med garderoberna, hur han tänkt det med alla saker som står i vägen vet jag inte. Så då får jag ju rensa framför först.

Ikväll ska jag till syrran, ska vara barnvakt inatt. Tanken var att i utbyte passar hon Callie imorgon när jag är på exkursion, men jag får nog skippa den. Behöver pluggtiden. Så jag åker hem till Landskrona och sätter mig där, ska hämta upp Callie vid fem-tiden för hon ska till veterinären, sen åker jag till Helsingborg igen. Men då kan jag verkligen sitta i lugn och ro, behöver inte ens gå ut med hunden. Kan varva pluggandet med att packa, rensa ut saker som jag inte ska ha kvar.

Ska bli så skönt när tentan är över, oavsett hur det går. Jag klarar snart inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0