Ännu en seg dag

Idag har jag sista grejen kvar i skolan. Det är en övning som jag måste gå på, så jag kan inte skolka och ta lov en dag tidigare. Men den börjar inte förrän ett iaf, så jag behövde inte gå upp så tidigt. Men vad hjälper det när J's klocka börjar ringa halv sju och ringer varannan minut i nästan en timme? Och när jag dessutom inte kunde somna förrän efter halv tre inatt?

Skulle egentligen åka in om Landskrona och lämna Callie och lite saker innan jag åker vidare till Lund, men eftersom jag legat så länge så hinner jag inte det. Snalla J sa att han kan komma in till Landskrona ikväll och lämna Callie, vilket känns jätteskönt, för annars hade jag först fått åka till Landskrona efter skolan och handla julmat med mamma, sen åka till Helsingborg och sen återigen till Landskrona. Hade blivit jättesent, ocb jag ska jobba imorgon bitti.

Jag är fruktansvärt sugen på att läsa latin i vår, helt från början och på halvfart. Jag ville ju egentligen bli latinlärare men det sket sig. Men jag får nog inse att jag kanske ska skippa det, och faktiskt ha en vanlig termin där jag hinner med saker och ting, inte tar på mig för mycket. Men jag vill så gärna....

Nej, nu får jag nog börja göra mig färdig inför skolan. Får väl äta frukost eller ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0