Bli färdigt någongång!

Jag vill ha färdigt det här nu! Målaren stack precis, han sa att han eventuellt inte kommer imorgon på grund av vård av sjukt barn...jag förstår ju, men den själviska sidan av mig vill att han ska komma och göra färdigt vardagsrummet. Det är bara tapetseringen kvar där nu liksom. Vi rensade badrummet men det har han inte rört. Tar väl det samtidigt som köket...men blir bara v-rummet klart så kan man bära in möbler där och börja leva någorlunda normalt igen.

Jag fick kartonger av syrran idag, så nu kan jag börja packa på allvar. Ännu en anledning till varför jag vill ha klart här, kan ju inte ta hit mina saker, för har ingenstans att göra av det. Men jag kan börja packa iallafall. Det blir nog mest packande under julen, för då är jag hemma mycket eftersom jag ska jobba, det är ju inte så många veckor till.

Fick förresten reda på idag att jag ska göra omtenta redan den 15 december, jag som trodde att det skulle bli efter jul. Så nu blir det till att hårdplugga i ett par veckor. Men tentan är tydligen väldigt lätt, så det bör inte vara så svårt att få godkänt på den.

Nu ska jag göra middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0