Gäsp.

Men det är ändå annorlunda att vakna när man vet att man ska jobba. Lite lättare att gå upp faktiskt. För denna natten har varit lite jobbig. Callie är nämligen kass i magen, och klockan tre i natten vaknade jag av att hon sprang fram och tillbaka. Så jag fick gå ut med henne, det som kom var lite klet som satte sig i pälsen och jag fick upp igen och in med henne i duschen. Gick och lade mig, men då började hon springa återigen. Så det var bara att gå upp och ut med henne en gång till, då behövde hon kissa. Klart, allt ståhej hade fått igång blåsan igen. Tjugo i fyra kunde jag lägga mig, ställde om klockan till kvart i sju i stället för kvart över sju och nu sitter jag här.

Och längtar tills första passet är färdigt så att jag kan gå och lägga mig i två timmar innan det är dags för att jobba kvällen. Förhoppningsvis är det inte så mycket att göra så att jag kanske kan gå lite tidigare till och med. Hade varit skönt. Imorgon får jag sova ut iaf, och DET ser jag fram emot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0