Julafton

Då var det jul. Jag har inte julstämning för fem öre känns det som. Har julmusiken på högsta volym, har ätit en pepparkaka och druckit lite julmust men ännu har den inte infunnit sig. Kanske det beror på att jag sitter hemma hos J, ensam, och tänker på att jag hellre vill fira jul med honom och att jag kommer att vara borta i en vecka. Men jag ska ju jobba hela tiden iaf, så tiden går förhoppningsvis fort, och sen blir det värsta partajet på nyårsafton, jag längtar=) Fick ju inte firat nyår sist eftersom jag jobbade. Egentligen har jag väl inte firat nyår ordentlig sen typ ja...millenniumskiftet. Så är det när man inte har några vänner och en tråkig pojkvän. Tur jag har en rolig nu ;)

Och nu missar jag bussen bara för att jag var så sent ute, får ta bussen om en timme istället. Jag får väl städa undan lite här hemma. Det blev ju inte direkt gjort innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0