Juldagen

Då var det juldagen. Och jag känner redan för att plocka ner alla julsakerna. Brukar tröttna ganska så fort på det. Just nu känns det bara allmänt rörigt här hemma så jag vill få undan så mycket jag kan. Men plocka ner julsakerna gör jag inte än, kanske lite väl tidigt hehe. Kan ju vänta till efter nyår iaf. Däremot har jag börjat att städa så smått. Det har blivit rensat i förrådet nu, så jag tänkte börja med att göra i ordning lite lådor som ska ut där, eventuellt går jag ut och kollar hur det ser ut där, så kanske jag bär ut ngn låda. Men det vet jag inte om jag vågar, J vill säkert ha det på ett visst sätt. Samtidigt vill jag bara bli av med det, för allt står i sovrummet, på min sida så jag får klättra om jag vill lägga mig i sängen. Jaja, jag får väl börja någonstans, och idag blev det städskrubben, nu får dammsugaren plats igen =P

Jag fick förresten en jacka igår, så skönt, nu slipper jag köpa en. Behövde verkligen en ny! Snygg är den också, lite vidare jacka, men inte sån här "klocka" som verkar bli på modet igen. Den tänkte jag ha på mig när jag åker till Annette idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0