Julklappsshoppande

Ska jag göra snart. Jag har rätt många julklappar kvar, och vet inte riktigt vad jag ska köpa faktiskt. Så detta kan bli klurigt. Ska se om jag kan hitta en till J också. Han har ju köpt till mig nu=) Och nej, jag har inte tjuvkikat! Fast han kan ju inte hålla sig ändå, jag vet en jag ska få, bara inte från var det är, plus att jag ska få en bok i julklapp eller i födelsedagspresent. Jaja, nyfiken är jag iaf, men nu är det inte många dagar kvar!

Trött är jag idag. I kroppen främst. Det tar rätt hårt att jobba på kvällen. De hämtade jobbetelefonen strax efter nio, jag hade ju kunnat sova mer men samtidigt är jag rädd att jag ska sova bort dagen. Det kommer att bli jättejobbigt längre fram, jag har två kvällar då jag jobbar morgonen efter. Men det är ju inte för alltid, så det får ju funka. ¨

Bara inatt också, sen åker jag till Helsingborg imorgon. Fast när jag åker till Landskrona igen på tisdag är jag inte tillbaka förrän efter en vecka :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0