Long time no see

Ja, jag har inte skrivit på några dagar. Har varit ganska så fullt upp, så det har helt enkelt inte blivit av. Det som tar upp all tid är lägenheten, för att istället för att bara få undan allting så vill J få iordning rum för rum så att säga. Vilket jag kan iförsig förstå, men det tar bara så lång tid. I sovrummet börjar det likna något iaf, vi har ställt sängen mitt i rummet igen och vi har varit och hämtat min tv som nu hänger på väggen, och vi fick rensat på skrivbordet så att jag kan sitta där och plugga. Idag ska vi förmodligen till Landskrona och hämta mina tavlor som ska upp i sovrummet, sen är där i stort sett klart. Iaf med vad vi kan göra för tillfället, vi ska köpa en del saker och så ska skrivbordet målas om också.

För övrigt en stressig vecka, har tenta på måndag, vilket är omtentan så jag kan inte sumpa den. Men jag har ingen tid för pluggande känns det som. Idag vill jag bara stanna hemma, men jag måste till skolan. Har en exkursion på torsdag men jag måste nog stanna hemma, jag behöver pluggtiden.

Nej om man skulle ta och göra sig färdig för skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0