Magont

Fy så ont jag fick i min mage igår. Vi var hemma hos syrran och lämnade Kiwi hos sin nya pojkvän, och där åt vi pizza och jag drack cola till det. Big mistake. Då jag har frossat i julmust den senaste veckan plus har ätit mycket skräpmat eftersom vi knappt kan laga mat i röran så var detta gränsen för vad min mage tål. Jag fick så ont, trots att jag tog två tabletter hade jag fortfarande så ont att jag bara låg och flämtade för jag kunde inte andas pga av smärtan. Det var riktigt hemskt, jag har inte haft så ont på flera år. Det avtog tillräckligt för att jag skulle kunna somna, men jag vaknade om och om igen när smärtan kom tillbaka. Jag tror det slutade vid tre-tiden. Men ingen skola för mig idag, jag är dödstrött och lite hungrig men jag vågar inte äta något, för min mage är fortfarande konstig. Fel sak och jag är tillbaka igen typ. När tapetseraren går på frukost ska jag göra mig lite te tänkte jag.

Ja, renoveringen. Snart klart, bara ett litet problem. Fel tapeter i köket. Som tur är märkte jag det igår när jag tittade in i rullen, så de sitter inte på väggen än=) Jag har pratat med honom nu, och han skulle kolla upp det så förhoppningsvis så går det fort att fixa de rätta tapeterna. Det handlar bara om två rullar dessutom, borde gå fort. Men vardagsrummet är klart, blev jättebra, och badrummet är snart färdigt det med, ska bara målas. Sen är det då köket. Jag tror han river allt idag och målar, sen sätter upp tapeter imorgon, är ju inte så stort så tar nog inte lång tid. Snart är det klart och man kan börja leva normalt igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0