Mög skit och piss

Jag får inte vara förkyld! Den blev inte sämre igår, men idag känner jag mig inte alls bra. Är inte bombaförkyld, men faktiskt är det inte själva förkylningen som brukar vara det jobbiga, utan hur man mår. Kan vara hur sjuk som helst egentligen men så länge man mår "bra" så funkar det liksom.

Kommer inte igång med pluggandet förrän nu, J är iväg och ska mecka bil, kanske de får igång den igen. Hade varit superbra, så slipper han köpa ny bil. Kan spara pengar istället och köpa den bil han vill ha. Jag får passa på att plugga medan han är borta, blir så lätt distraherad annars. Mitt eget fel också, inte bara hans, för jag kan ju faktiskt hålla tyst och säga till honom hehe.

Känner inte mig så motiverad att göra denna tentan, känner på mig att det kommer att gå åt pipan. Plus då om jag kanske inte behöver den för att få godkänt, då känns det som att jag lika gärna skulle kunna strunta i den, för arbetet vet jag att jag kommer att få godkänt på. Jaja, nu är det bara två dagar till, sen kan jag andas ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0