Mycket bättre

Jag mår mycket bättre nu. Känner mig lite "ljusare" i kroppen om man kan beskriva det så. Nu ska jag bara hålla fast vid denna känslan.

Då var det lillejul idag, känns helt sinnessjukt. Jag har fortfarande tre julklappar kvar att köpa, så tänkte åka ner till centrum istället för väla idag. Får nog förstås kolla öppettider först, är lite osäker på hur länge det faktiskt är öppet idag. Måste handla till mamma, pappa och mikael. J åker inte förrän imorgon så jag stannar här inatt också istället för att åka hem idag. Vill ju dra ut på det så länge som möljigt, för sen ska jag vara i Landskrona till nästa onsdag. Mina dagar kommer att vara jätteroliga; jobba till fyra varje dag, packa, sen gå och lägga mig tidigt. Jaja, lika bra att få det överstökat.

Nu ska jag kolla öppettider och sen gå in i duschen. Mitt hår ser jätteroligt ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0