Nyår

Äntligen är arbetsdagen över! Det har gått bra idag, men det tar aldrig slut när man ska vara ledig efter. Om en halvtimme kommer J och hämtar mig, jättesnällt verkligen, så slipper jag åka buss. Syrran hämtade Callie innan, så nu behöver jag inte bekymra mig för henne under nyår.

Ser verkligen fram emot imorgon, ska blir riktigt kul. Vi kommer att vara så fina=) Ska sova länge, sen åker vi till Väla och shoppar lite. Sen blir det väl till att börja göra sig färdig. Ståhejet börjar redan sex, man kommer ju vara helt dö vid tolvslaget! Men lika bra att göra sig redo för partaj hela natten hehe. Kul ska det bli iaf. Oavsett vilka personer som kommer dit.

Gott Nytt År på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0