Orkar helt enkelt inte

Nej, jag kommer inte igång, Skolan är kaput, tur att det inte är obligatoriska föreläsningar. Tentan skrev jag aldrig, men det är bakom mig nu, åtminstone för tillfället, och nu är det projektarbete som gäller. Det är bara imorgon kvar i skolan, sen är det lov! Eller lov och lov, jag ska jobba nästan hela tiden. Men vad gör man inte för att få in lite pengar. Frågan är bara hur jag ska orka gå upp klockan sex på morgonen och gå till jobb när jag inte ens klarar att åka till skolan när jag börjar tio.

Jag måste klippa mig, bara är så. Luggen är alldeles för lång nu och håret börjar bli slitet. Men Jag ska fortfarande ha det långt, iaf ett tag till. Eller jag får se, kanske jag klipper av det igen, nu måste jag plötsligt styla det varje dag, då kan jag lika gärna ha en snygga frisyr. Det blev riktigt bra förra gången, så varför inte.

Det verkar som att Kiwi ska ha bebisar! Spännande! Men fy, jag är svinrädd för dagen hon ska föda dem, tänk om något går fel? Tur att vi har nära till djursjukhuset. Och säkerligen kommer hon att passa på dagen då vi tar stora flyttlasset eller något. Så hon blir först att få bebisar i huset. Nästa blir väl Callie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0