Plugg

Jag har fått gjort lite pluggande idag, men det går ganska långsamt för jag är verkligen trött. J har fått för sig att vakna till att tv'n sätter igång på morgonen vilket jag inte klarar så bra, förstör hela dagen. Plus då stressen av att bo rörigt. Jag fick iaf börjat på garderoberna, men behöver hans hjälp att sortera någon hylla. Vi har sagt att denna veckan handlar det om att sortera en massa, inte köpa hem nya saker och ta hem mer från mig, utan bara ta hand om det som redan finns här. Det står lite stilla också då vi behöver rensa i förrådet, just nu kan vi inte sätta ut mer där vilket vi skulle behöva göra. Jaja, man får väl ta en sak i taget. Hade varit skönt bara att få gjort tentan så att jag kan koncentrera mig på lägenheten.

Tur att det känns så bra att flytta hit, annars hade jag nog gått sönder tror jag. Jisses vad trött jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0