Så mysigt!

Vi gjorde fint i vardagsrummet igår, julpyntade och så. Det är precis samma möbler men rummet känns fullständigt annorlunda med de nya tapeterna! Man känner sig mycket mer harmonisk nu. Vi gjorde ett ryck och fick färdigt det igår, sen tog vi en dusch ihop, gjorde lite mat och sen låg vi och mös i soffan och bara glodde på tv. Hade tända ljus och det luktade jul av oljeessesen vi köpt. Nu fattas bara granen! Undrar hur katten och hunden kommer att reagera på att ha ett riktigt träd i huset=)

Tapetseraren ska börja sätta upp tapeterna nu, så han bör ju bli färdig tidigare än de andra dagarna, och då tänkte jag fixa till lite smått. För när J slutar jobb kör vi direkt till Landskrona och hämtar min tv och lite kartonger, sen kör vi och lämnar Callie och hämtar Kiwi hos syrran. Vi får se ikväll hur mycket vi orkar fixa till då, men jag kan tänka mig att vi sätter upp köksbordet och inte mycket mer. Imorgon kväll är tanken att vi ska göra iordning, likaså på lördag. På söndag kommer J's pappa med borrmaskinen, så då ska vi bland annat sätta upp tv'n. Så fint det kommer att bli här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0