Skönt

Tapetseraren kom idag, så skönt. Han har satt tapeter på den ena väggen, nu har han frukostrast. Så det blir väl färdigt till lunch! Så ikväll kan vi börja sätta tillbaka möblerna...gött.

Har tagit en studiedag idag. Jag orkade verkligen inte åka till skolan, börjar känna mig stressad igen över tentan, så jag vill sitta och plugga idag, så att jag kommer igång på allvar. För annars hade jag varit hemma vid halv två, gått ut med hunden, gått till tvättstugan, vilat lite, sen hade jag städat i vardagsrummet, därefter hade vi åkt till syrran med Kiwi, ska se om vi kan få lite källingar=). Och då har hela dagen gått, och inget plugg. Nej, känns bättre så här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0