Sliten

Det syns i mina ögon nu att jag är sliten. Dag fyra av fem, så nu börjar slutet siktas iaf. Som tur är har jag börjat kunna sova om nätterna iaf, men det är klart, kroppen orkar tillslut inte mer. Jag kommer förmodligen att åka till helsingborg redan imorgonkväll, även om det nog inte blir förrän halv elva på kvällen. Men jag kommer ändå vara ganska uppe i varv, och det hade varit skönt att kunna sova lääääänge på onsdag. Inte behöva tänka på att jag måste bege mig någonstans. Ta det lugn och förbereda mig inför kvällen.

Jobbar till fyra idag också, men ska försöka att sluta tidigare. Faktiskt hade det varit rätt skönt att sluta redan två, men jag tror inte att någon ordinarie kommer låta en vikarie sluta tidigare. Får se vilka som jobbar idag. Efter jobb ska jag ner i stan, försöka hitta en klänning till onsdag, sen ska pappa komma förbi, och efter det måste jag sätta mig och skriva på uppsatsen. Har så dåligt samvete för att jag inte har gjort det än. Sen blir det nog lagom att gå och lägga sig=) Kanske jag kan somna redan åtta idag hehe. Sen imorgon jobbar jag delad tur, så kanske jag sover en timme på dagen, får se hur trött jag är.

Jag får väl göra mig i ordning. Jag vet iaf vad jag ska göra på jobb idag, blir lite städ och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0