Slutet närmar sig...

Det fixade sig med tapeterna, han fick beställt de vi skulle ha. Så de kommer upp imorgon. Han målar sista gången i badrummet nu, sen ska han väl måla i köket, så det bara är tapeterna kvar. När han har stuckit tänkte jag börja fixa i ordning i vardagsrummet, vi bar in de flesta möblerna igår, har bara bokyllan kvar. Vi tänkte göra i ordning i kväll, men jag tror J skulle uppskatta om jag började innan. Han är fortfarande trött efter Jönköping, har liksom inte fått vila ordentligt eftersom vi farit runt efter jobb. Först lämnade vi Goliat i måndags, sen Kiwi hos syrran igår.

Ja, Goliat är borta nu. Skönt är det, han var visst mysig men jamade hela natten och det blev för trångt helt enkelt. Så jag saknar inte honom. Kiwi däremot saknar jag väldigt mycket. Hoppas hon har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0