Snart på det igen

Det gick bra att jobba imorse, lite smått kaotiskt till att börja med för vi var bara fem stycken, och fem vikarier dessutom. Hoppas det gått bra nu under dagen, eftersom varken Sandra eller jag varit där, de har varit tre pers varav bara en har jobbat i gruppen mycket så att säga och sist hon var där var typ i somras. Men märker vi väl. Om en timme ska jag vara där igen, men kvällen blir lugn iaf, då vi inte har så många vårdtagare.
Jag har fått sova ett par timmar nu iaf, men jag drömde inte så trevliga drömmar dock. Jag drömde att J berättade först att nej, inget hände igår mellan honom och hans tjejkompis som var på besök. Men sen berättade han att däremot var hon väldigt öm, de stod i sovrummet och bara tittade djupt på varandra och rörde vid varann. Var väldigt nära att hända något men då tänkte han, nej han har ju flickvän så bättre att låta bli. Det summerar ganska bra situationen som är just nu, bara skryt och onödig information. Varför i helsike kan han inte bara lyssna på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0