Spännande!!

Nu har jag precis gjort adressändring=) Det var faktiskt nervöst att trycka på bekräfta, det blir ju så verkligt då! Men tog inte många sekunder att trycka på den hehe. Så från och med 2009-02-01 bor jag i Helsingborg tillsammans med J! Bara två månader till=) Jag sade upp mitt internet också, det är en månads uppsägning, men sista månaden kommer jag knappt att vara hemma något så kan lika gärna spara de pengarna. J trodde att det bara var ett par veckor, men det gör inget att det är en månad, för det innebär att jag har internet under julen när jag är hemma så mycket.

Nu är vardagsrummet färdigt förresten, jättefint blev det! Foto får komma senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0