Typiskt

Jag har börjat bli sjuk, igen. Varför kommer det alltid inför en tenta? Borde det inte komma efter då jag slappnar av? Började igårkväll med att jag fick svårt att svälja. Det är inte så jättesvårt just nu, men antingen försvinner det inom någon timme eller så blir det snabbt värre. Det som är skönt iaf är att övningen idag blev inställd, så jag kunde sova lite längre och ta det lugnt, innan jag börjar plugga. Måste se till att få mycket gjort idag. Det börjar närma sig nu och jag känner inte alls mig förberedd. Det finns en liten chans att jag får godkänt på kursen ändå, för denna tenta är typ endast 25 procent av denna lilla delkursen. Kursen är på 15 hp, och på första delen var tentan 75 procent och resten, typ arbetet och sånt 25 procent, och på denna delen är det tvärtom. Och då läraren var fruktansvärt orättvis och gjorde det enkelt för sig, så gav han alla VG på förra uppsatsen (inkl mig som inte förtjänade det), så har jag just nu rätt goda chanser att få godkänt ändå, även om jag inte klarar denna tentan. Jaja, just nu känner jag bara att jag vill få den överstökad, så jag slipper att tänka på den. Nästa omtenta är ju tidigast i sommar. 

Plugga ska jag göra iaf, ska koka lite kaffe nu och sen sätter jag mig vid skrivbordet. Så skönt att ha en arbetsplats igen. Och så har det snöat!=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0