Usch

Jag fick inte många timmars sömn inatt. Ungefär fyra timmar blev det. Kunde inte för mitt liv somna igår, men jag var egentligen inte så trött. Och det konstiga är att jag är inte speciellt trött nu heller. Visst, jag hade väl kunnat lägga mig igen, men jag känner inte det här draget mot sängen, gick upp direkt utan att snooza och sånt. Sen vet jag ju att att jag kan lägga mig snart igen eftersom jag jobbar delad tur idag. Det är ju juletider, så man kan ju hoppas att det är många som är bortresta, så kan jag komma hem tidigare nu på förmiddagen och kanske få en extra timmes sömn. Tre timmar hade inte varit helt fel.

Men hoppas jag känner så här varje morgon nu, har ju fyra morgonar till att gå upp innan jag kan ta sovmorgon. De andra dagarna kan jag iaf lägga mig klockan åtta om jag så vill, då hinner jag ju sova ut. För trött kommer jag att vara iaf på kvällen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0