Får gärna berätta för mig med

Tydligen tar renoveringen en vecka ytterligare. J trodde att jag hörde när målaren sa det men det gjorde jag inte, fick reda på det nyss. Toppen. Men visst, jag var väl lite förberedd på det för jag trodde inte att de skulle hinna bli klara till tisdag. Men jag vet inte hur jag ska orka bo så här. På fredag åker jag hem, för jag ska på fest på kvällen, Jennys 25 årsfest=) Grattis vännen på din dag idag=) Sen ska systerdottern komma på lördag, hon ska sova hos mig till söndag, vi ska glo på film och gå på julskyltningen i Landskrona på söndag. Så jag slipper ju röran i helgen iaf, och sen har jag lite föreläsningar, men det är verkligen påfrestande. Men kanske det känns lättare när de blivit klara med sovrummet och hallen, när man kan röra sig lite mer fritt ut och in. Det är lättare att stänga in katterna och hunden, plus att stänga in migsjälv. Sovrummet börjar iaf likna något, det är i stort sett bara tapeterna kvar som ska upp, de håller på att måla det sista där inne just nu. Den ena killen håller på att riva tapeter i hallen, så det börjar röra på sig iaf. Ska lägga in bilder sen tänkte jag, men får fota när de inte e här ;).

Nu tänkte jag läsa lite, fick inte alls läst så mycket som jag velat igår, och idag har jag haft en riktig slapp morgon, låg i pyjamas och tittade på tv, åt resten av popcornen från igår och drack julmust=) Så skönt det var, behövde en sådan morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0