Gråen

Vi har en liten ö utanför Landskrona som heter Gråen. Och att hitta information om denna ö är fulltständigt omöjligt!! Jag ska skriva om ön och reservatet, och det ska vara färdigt nästa vecka. Suck. Jag ska försöka skriva ihop det jag har hittat nu och se hur mycket det blir. Vi skulle skriva max 5 sidor, men jag får nog ihop 3 sidor tror jag.

Idag ska jag och J hem till syrran på middag. Ska bli trevligt! Fast han har redan träffat henne två dagar i rad hehe. Vi lämnade och hämtade Callie där, då var han med. Men det var bara korta besök, idag får vi en chans att prata lite=) Micke e inte hemma dock, men men. Imorgon ska jag passa Viktor, känns mäktigt. Ibland är det en utmaning, men oftast går tiden fort, vi brukar bygga lego=). Vet fortfarande inte om jag ska till Lund på kvällen, jag orkar egentligen inte. Men vet inte vad jag ska säga.

Nej, om man skulle ta och fortsätta med uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0