Halsbränna

Fy vad jag har halsbränna. Så här illa har det inte varit sen jag vet inte när. Och inga tabletter har jag. Stressen börjar verkligen komma ikapp en nu. Jag har så smått börjat inse att kanske jag inte hinner med att göra båda mina tentor, vilket stör mig eftersom det är det jag vill. Det blir ingen skola idag iaf, jag har sovit så dåligt inatt att det var för jobbigt att vakna i morse. Imorgon kväll måste jag tyvärr åka till syrran i Svedala, hon trodde att jag skulle vara barnvakt i helgen, vilket hon aldrig frågat mig om, men eftersom hon trodde det blev det svårt för mig att säga nej eftersom då blir det väldigt jobbigt för henne. Irriterad är jag på det! Jag sa till henne att jag har massor att plugga, men hon menade på att jag kunde sitta i Josephines rum. Ja eller hur. För det första är det ett rum för en åttaåring, hur ska jag kunna sitta på ett bra sätt där? Sen för det andra så kommer jag att ha varit barnvakt hela dagen, till en åttaåring och en tvååring, jag kommer ju vara rent slut när syrran väl kommer hem. Kommer aldrig orka koncentrera mig. Men jag åker dit så sent som möjligt imorgon kväll och åker tidigt söndag morgon iaf. Vad som är skönt är att vår exkursion på måndag är inställd, så jag har en hel dag att plugga på ostört, skönt.

Idag ska jag gå och hämta böckerna, ska se om jag hittar dit hehe. Vi gjorde så att de kom till ett ställe nära J, eftersom jag är här hela tiden. Men han har så mycket att göra och jag vill ha böckerna så tidigt som möjligt så jag ska gå och hämta dem själv. Sen får jag nog planera upp min tid. Hur mycket ska jag lägga på omtentan och hur mycket ska jag lägga på tentan. Och hur mycket ska jag lägga på uppsatsen som jag också skriver. Måste planera upp det, har bara två hela veckor kvar. Usch. Konstigt man har halsbränna då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0