Hem

Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men jag längtar hem. Eller egentligen inte, men jag vill hellre vara där än här just nu. Ha det lite lugnt med bara jag och Callie. Och Josephine, som kommer på lördag=) Hade J varit här också hade det varit en annan sak. Men just nu vill jag bara få det klart så att man kan börja pula, fundera på hur vi ska ha det med inredning och sånt. Hade jag varit ensam hemma nu, så hade jag kunnat städa lite, kamma Callie, tagit ett bad...allt hindrar mig nu. Och själen mår inte bra av det. Med imorgon har det tagit fyra och en halv dag att bli färdig med sovrum och hall, så det kommer verkligen ta hela nästa vecka också. Eller vänta, fyra dagar har det tagit, två halvdagar. Så till torsdag nästa vecka kan man väl pusta ut. Är jätte festsugen så nästa helg blir det fest. Har jag bestämt=) Passar bra också, det är tre månader sen den fredagen sen jag och J träffades, vilket också var på en fredag=)

Ikväll kommer Jonas hit, men han kommer inte förrän typ nio-tio...frustrerande är det för jag vill börja flytta saker in i sovrummet, men det smarta är att ta de stora möblerna först, och det kan ju inte jag. Så jag har diskat lite, städat undan så gott jag kunnat. Nu finns bara väntan kvar. Får väl titta på en film medan jag väntar, ska ju gå ut med Callie också...så går tiden lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0