Hemmakväll

Då blev det en kort visit hos J's föräldrar. Fick träffat en del där=) Men det är trevliga människor och jag kommer inte känna mig ovälkommen i framtiden känner jag.

Men nu har J kört, ska till Sjöbo på fest, galet att köra i detta vädret, men han har lovat sin bästa vän och är inte den som ställer in i första taget. Nervös är jag iaf, hans mobil har gått i sönder så han ringer inte förrän han kommit fram, så nu får jag vänta ca två timmar innan jag vet om han kommit fram säkert.

Jag och Callie och katterna har en hemmakväll, som egentligen borde vara fylld med Grey's Anatomy och Cityakuten, men jag måste plugga ju, så jag ska koka en kanna kaffe nu, ta på mig myskläderna och värma lite kanelbullar, sen sätta mig med böckerna. Tänkte att jag skulle försöka sitta till klockan tolv, sen tittar jag på det senaste avsnittet av Grey's, innan jag lägger mig. Tycker faktiskt det låter mysigt det med hehe. Saknas bara chokladmjölk, men det är så kallt ute så jag vet inte om jag pallar gå hela vägen till ica, det e ju halt också. Får räcka med kaffe idag tror jag.

Ja, vi har förresten en extra katt här just nu, Linnea ska sälja honom så han får bo här så länge då hon själv har flyttat från sin lägenhet redan. Goliat är han och är världens gosigaste katt=) Men sötast och bäst är ändå Kiwi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0