Känns ganska bra faktiskt

Ja, känner mig relativt uppåt idag. Det känns bra med J, det känns bra med pluggandet, magen börjar gå på rätt håll. Fått sova ut två dagar i rad. Fast jag hade lätt kunnat lägga mig och sova nu, men det har med stressen att göra.

Fick pluggat på väldigt bra innan, tar en paus just nu så att jag inte tröttnar. Har gått igenom en hel del av mina anteckningar, tänkte försöka bli klar med dem idag. Har läst kapitlena sedan innan, så det behöver jag inte göra, kanske bara kolla upp en del saker. Hade varit gött om jag kunde bli helt klar med hennes del, så att jag vet att jag kan plocka poäng där iaf. Jag tror det är tre frågor på 5 poäng vardera, alltså 15 poäng. Totala poängen på tentan är 40 poäng, så det är ju nästan hälften, vilket behövs för att få godkänt. Ja, känns bra för en gångsskull.

Tänkte snart ta ut Kiwi på en promenad, Callie är ju inte hemma, hon är hos syrran eftersom det var meningen att jag skulle på exkursionen. Får se om Kiwi gillar det bättre när det är ljust ute, hon gillade inte våra kvällspromenader=) Sen ska jag och J förmodligen fara runt hela Skåne, han tyckte tydligen att vi skulle åka till Landskrona också och hämta lite saker. Det blir ingen tvättmaskin idag, men vi ska köpa annat, till exempel julpynt=) Mysigt!

                               Sötis=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0