Konsekvenser av kaffe

Ja, jag vet varför jag aldrig dricker kaffe på kvällen. Kan inte somna! Jag somnade nog vid halv fyra...Nu var jag visserligen ganska beredd på det, men jag kan inte göra samma sak idag igen. Det konstiga är att jag är inte speciellt trött, vilket iförsig är en fördel då jag måste få till en del pluggande innan J kommer hem. Jag pratade med honom en gång till inatt, och då sa han att han skulle vara hemma runt två-tre. Jag måste ju sitta i eftermiddag också, men jag vet att när han kommer hem måste jag pausa för då kommer han vilja prata och mysa lite. Han snackade om att han ville hitta på ngt med mig ikväll, typ gå på bio eller något. Hade varit mysigt! Men vi får se, han ändrar sig så snabbt. Bara jag får pluggat idag, så spelar det ingen roll vad vi hittar på.

Som jag vill pussa på honom nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0