Nu får det vara nock

J ringde för en liten stund sen, han hade glömt bort att ringa=) Typiskt killar! Jag är bara glad att han ringde iaf, även om det blev senare än tänkt. Han sa lite söta saker, samtidigt som han är för ärligt på samma gång. Han berättade om en tjej som han tycker är "äcklig", han gillar verkligen inte henne, och hon vill strula med honom och menar att "såå trogen kan han ju inte vara". Jag litar på J, men jag hatar att höra sånt. Får jag träffa den här tjejen blir det inte nådigt alltså. Hon hade tydligen lyckats lura till sig en puss på munnen genom att försöka ta hans dricka. Hehe, de satt i chevan, som är en stor bil med säng och sånt, och när hon gjort det hade han slängt ut henne så hon trillade i snön så att klänningen blev blöt =P *skadeglad*. Jag hatar att hans mobil inte fungerar, jag vill messa med honom. Han sa verkligen saker ikväll som betyder oerhört mycket, och nu måste jag vänta tills imorgon innan jag får pussa på honom.

Blir sängen nu, har lite ont i magen efter kaffet=) Ska se mitt avsnitt av Grey's Anatomy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0