Paus

Ja, det blev en liten paus i bloggandet. Har inte riktigt haft tid eller lust att skriva. Första stora bråket med pojkvännen har varit nu, riktigt rädd är jag nu att det ska ta slut. Tar nog ett tag innan jag kan känna mig lugn igen. Jag misstänker att det blivit för mycket på för kort tid, jag är ju här hela tiden, har inte sovit hemma på typ en månad. Det är en av anledningarna till varför jag inte ville flytta in här istället för hos syrran i januari. Allt kommer upp förr eller senare, men bättre senare när man har ett mer stabilt förhållande. Så jag funderar på om jag skulle åka hem nu i veckan och sova hemma en natt eller två, måste ju ändå börja sortera där hemma. Ska prata med J sen, se vad han säger. Vi spenderade inte denna helgen ihop, och helgen som kommer kanske vi ska äta middag hos syrran på fredag kväll, men sen åker han nog hem och festar på sitt håll, och jag stannar kvar och sover där då jag ska passa Viktor på lördag. Sen blir det ner till den andra systern och fira svågern, och på kvällen blir det tjejmiddag i Lund. Så jag och J ses inte då heller. Kan nog vara bra för oss, att få göra våra egna saker. Jag vill verkligen inte att det ska ta slut mellan oss, så nu är jag beredd att jag göra det mesta för att det ska hålla.

Det blir aldrig bra om man rusar in i saker och ting, eller det blir väldigt sällan bra. Varför ha bråttom när man har hela livet framför sig? Vissa saker gör bara ont i hjärtat när jag tänker på det, för jag vet hur det kommer att sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0