Såja

Då var omtentan gjord. Känns mycket bättre denna gången, tror att jag har skrapat ihop tillräckligt med poäng för att få godkänt. Har jag otur är de stränga och jag hamnar precis under. Varför det inte är ett klart godkänt är för att jag hade otur med frågorna, så typiskt. Men nu får vi se vad som händer.

Igår rensade jag och J sovrummet och hallen, för tapetseraren skulle komma idag sa han i torsdags. Vi blev ju jätteglada, så snabbt trodde vi inte att det skulle gå. Jag trodde kanske till efter jul och nyår eller ngt. Men han har ju såklart inte varit här. Och lägenheten är en enda röra. Går inte att komma fram någonstans. Jag tänkte att jag skulle ägna eftermiddagen åt att organisera lite här, för man får verkligen ångest, vill inte vara hemma. Sen slänger jag nog mig i sängen, som står mitt i vardagsrummet, och glor på tv resten av dagen. Tycker jag att jag har förtjänat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0