Steg framåt

Tydligen var inte förhållandet på en sådan skör tråd som jag först trodde, då J har pratat om jul och att åka till torpet i januari och sånt. Så e det när den ena går och tänker och kommer fram till saker utan att dela med sig. Känner mig dock fortfarande väldigt osäker, känns som att allt jag gör nu kan få saker att tippa åt det ena eller det andra hållet. Men jag försöker verkligen, och kommer att fortsätta försöka. Om det så krävs att jag måste ändra på vissa saker, so be it.

Idag ska jag åka till Landskrona och sätta mig lite på biblioteket. Har ett arbete som jag måste skriva på, och idag blir den bästa dagen. Först måste jag dock hitta faktan....Ikväll ska jag och J lämna Callie hos syrran, spännande! Första gången han får träffa syrran med respektive=). Imorgon är det heldag med exkursion, ser inte mycket framemot den men jag kan inte missa så många som jag gjorde på förra kursen. Vi slapp ju den i måndags så man ska väl inte klaga.

Funderar på om jag inte ska gå på tjejmiddagen på lördag. Känner mig sliten och vet inte om jag orkar fara runt överallt. Visst, åker jag hem till J istället blir det väl festande här, men jag kan välja att bara gå och lägga mig istället. Får se, får fundera lite till.

Ja, vi har pratat om att mina sängar kanske ska hit istället. Alltså snart har jag ju flyttat in hos J. Men saken är den att alternativet är att om sängarna inte får plats hos Annette får jag hyra ett förråd. Trist att behöva hyra ett förråd för sängen och ev en fåtölj. J sa då igår att vi kunde ju ta hit dem istället, så ställer han sina i sitt förråd. För hans är gamla. Men jag får prata lite mer med honom om det först, tänk om det plötsligt tar slut mellan oss, hur gör vi då? Det är en sak om han har min micro liksom, som han också ska ha. Men sängarna är ett litet större projekt. Ja, jag vill ju inte att det ska ta slut, så för min del kan gärna sängarna vara här, sover jag bättre när jag är här=) Vi får prata om det.

Nej, nu ska jag dammsuga lite, vänta på att J ska komma hem på lunchen. Efter det åker jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0