Stolt

Nu börjar jag bli trött och okoncentrerad, men jag har verkligen suttit hela kvällen och pluggat. Kom igång vid nio efter att ha varit ute med hunden och sånt, sen har jag tagit småpauser, men jag har verkligen pluggat och det trodde jag inte att jag skulle orka. Jag har precis hällt upp det sista av kaffet, nu blir det slutspurten! Jag hoppas att jag kan ha samma motivation hela helgen, då kommer jag hinna en bra bit! Och chanserna ökar betydligt för att klara tentan=)

Har fortfarande inte hört från J, börjar bli lite orolig nu...men det har säkert tagit längre tid än normalt pga väglaget och sen så vill han säkert in och ta sig en drink innan han ringer. Så får ha tålamod. Jobbigt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0