Tillbaka igen

Då var man tillbaka i Helsingborg igen. Och äntligen har man fått träffa sin andra halva igen=) Han ligger i badet just nu, och jag sitter i allt dammet. Tänkte ta en dusch sen.
Jag hade verkligen tvetydiga känslor av att vara hemma. Samtidigt som det kändes lite som vanligt att ligga i sängen och glo på tv, så hade jag ingen ro av att vara hemma, kändes inte som hemma. Och jag började fundera på om jag någonsin egentligen haft riktig ro i den lägenheten. Jag kan verkligen inte minnas den känslan. Men det kändes också lite ledsamt när jag stod och tittade på utsikten och insåg att det kommer inte att vara min utsikt länge till.
Fick iaf gjort en del där hemma, eftersom det blev att jag inte var på Jennys fest i fredags=(, för jag hade problem med mitt öra och mådde inte alls bra. Sen så kom aldrig Josephine aldrig, för hon har fått ögoninflammation. Därmed kunde jag packa en del, sorterade alla papper på bordet och sorterade alla mina kläder. Får slängt tre pappkassar med kläder!

Och så fick jag sovit ut=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0