Trött som in i...

Inatt har jag inte fått mycket sömn. Kunde inte somna först, sen kunde jag inte somna för Callie skällde på katterna, sen kunde jag inte sova för att katterna lekte som idioter. Och sen ringde klockan kvart i sex. Så jag tänkte sova en timme eller två innan jag åker hem. Annars kommer jag aldrig orka ikväll, ska ju på fest! Men så gott jag kommer att sova natten som kommer=) Längtar!

Hade en timme i skolan idag, kändes lönt. Men nu måste jag försöka gå på så många föreläsningar som möjligt. Känns bättre så.

Tapeterna kommer upp i hallen nu, snyggt blir det=) Mitt minne är kasst, jag hade för mig att det var den mörkare varianten av tapeten men det var den ljusare som tur var, blir jättebra. Vilken fräsch lägenhet vi kommer att få! Idag börjar han med vardagsrummet, men hinner nog inte så långt. De befintliga tapeterna ska ju först bort, sen spacklar han väl på måndag och målar på onsdag och tapetserar på torsdag. Jag hoppas ju det går fortare än så, men bättre att ställa in sig på det så blir man inte besviken.

Åker ju hem idag, men lämnar datorn här. Är ju bara två dagar plus att Josephine kommer ju imorgon, då kommer jag inte sitta så mycket vi datorn ändå. Pallar inte släpa på datorn liksom.

Saknar J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0