Vadå förhållanden får en att öka i vikt?

Har alltid sagt och hört det att när man är i ett förhållande går man upp i vikt eftersom man mår så bra och äter gott och så vidare. Men med J så är det tvärtom. Han undrade, vadå, har vi inte ett bra förhållande då? Hehe, men det är ju just det vi har, men ändå har jag gått ner runt två kg sen jag "flyttade´" hit för lite mer än en månad sen. Nu väger jag det minsta jag någonsing vägt, denna vikten hade jag senast på mellanstadiet. Men jag är inte mager på något vis, tvärtom skulle jag behöva träna, har inga muskler. Jag och J ska börja på friskis så fort jag har pengar, i januari. Skönt att ha varandra som motiverar varann! Nu ska jag äta soppa för jag märkte att vi hade inte mycket till frukost hemma, har ätit några riskakor men vad hjälper det? Kan ju inte tänka, hur ska jag kunna läsa då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0