Förändring förnöjer

Eller hur man nu säger det. Ja, jag tycker om förändring och kände att det var dags för scenombyte hehe. Har haft blogg här förut, och nu har jag hamnat här igen. Cirkeln är sluten =).

Är inte anonym här heller, betyder ju att jag ju inte kan skriva riktigt om allt som jag gjorde innan. Men men, det får man ju ta ;) Man ska ju inte ha hemligheter, men samtidigt kan folk förstå vem man pratar om även om man bara gör förkortningar på namn och sånt, om de vet vem jag är. Och alla vill inte bli onämnda i bloggvärlden.

Skulle bara skriva ett kort inlägg, måste sätta mig och plugga. Börjar få riktig ångest nu, jag kommer aldrig att klara denna tentan. Har aldrig varit så oförberedd som inför denna. J (aka dansken, men han gillar ju inte det smeknamnet;)) ska eventuellt gå på hockey ikväll, så jag får lite lugn och ro och får lättare att koncentrera mig.

Skriver säkert sen igen när jag behöver en paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0