Klant

Jag är en klant. Åkte hela vägen till Landskrona bara för att inse när jag står och väntar på bussen att jag glömt mina nycklar hemma hos J. Jahapp. Behöver ju mitt lägenhetskontrakt för att säga upp lägenheten. Så det blev bara till att åka till jobb och lämna min timlista och sen åka hela vägen tillbaka till Helsingborg igen. Får åka in imorgon igen, tur att man har skånekortet.

Kom förresten på att det heter "ombyte förnöjer" och inte "förändring förnöjer". Men ja, ni fattade vad jag menade hehe.

Sen så glömde jag ju skriva att J's föräldrar bor jättefint, jag vill också bo i hus=) Nu när julen närmar sig kan jag riktigt se framför mig hur mysigt det blir hos dem hehe.

Måste börja plugga nu, fick läst en del på bussen tillbaka till Hbg, och nu blir det full rulle i två dagar. Har bara typ 250 sidor att gå igenom. Och då räknar jag inte in kompendier och anteckningar, och inte heller det faktum att man ska repetera allt så att det sätter sig. Så då kanske man kan förstå varför jag kommer att sumpa denna tentan. Men men, jag har bestämt mig för att ändra taktik inför nästa kurs. Minst en timme var dag ska jag sitta och läsa, så hamnar jag iaf inte så back inför nästa tenta. Man hinner rätt långt på en timme, och gör jag anteckningar allteftersom så behöver jag ju inte läsa allt två gånger. Japp, känner att studiemotivationen börjar komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0