Kryss i taket

Idag måste jag åka till landskrona fast jag inte vill. Ska säga upp min lägenhet. Jag ringde till dem i fredags och ville säga upp den, men man måste komma in till kontoret med sitt kontrakt, så jag får väl åka dit. Måste ju göra det innan den siste, annars får jag en hel månad till innan jag flyttar. Jag hoppas att de hittar en hyresgäst tidigare, så jag kan flytta så snart som möjligt.

Igår blev det plötsligt en tur till Strövelstorp på kvällen. J skulle se på hockey med sin far och frågade om jag ville följa med, hans mamma skulle laga middag. Så kunde jag sitta där och plugga. Fick alltså träffat hans pappa för första gången=) Jisses vad lika de är! Jag sa det till J sen, de agerar på samma sätt, samma ansiktsuttryck, samma blickar och så vidare. Så nu har jag träffat hans mamma, pappa, syster och mormor hehe. På söndag blev det förmodligen middag hemma hos hans farföräldrar...ja man ska väl träffa alla för eller senare antar jag.

Om man skulle ta sig i kragen och göra sig klar för en tur till sin hemstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0