Organiserad

Nu har jag satt in alla mina papper i pärmen. Vad jag ska göra härnäst är att märka dem så att jag kan göra en notering i mina föreläsningsanteckningar vilka papper som hör ihop med vilka föreläsningar. Det enda störiga är att en av våra föreläsare har lagt ut sina papper på internet, vilket är miljömedvetet, men stör mig hehe. Alternativet är att skriva ut dem, får se om jag gör det. Är ändå en del liksom.

Igår beställde jag de nya böckerna inför nästa delkurs. Det tar ett tag innan de kommer, för jag tog ekonomisändning, vilket är gratis frakt men det kan ta upp till tre dagar för paketet att komma fram. Så skickas det imorgon kommer det fram tidigast onsdag. Förhoppningsvis kommer det fram innan nästa vecka är slut, annars blir det knapert om tid. Men fördelen är att jag kan koncentrera mig på omtentan så länge, borde ju hinna med en hel del om jag nu ska bruka allvar.

Jag tycker om J. Och jag tycker om honom ännu mer när han stöttar mig som han gör just nu. Han gör allt för att jag ska kunna plugga som jag vill, pushar på mig. Jag har iförsig varnat honom för att pusha för mycket, då kommer jag göra tvärtom mot vad han säger, som den barnrumpa jag är hehe. Men han tar mig på allvar nu när jag säger att jag måste plugga en massa. När jag sa att en timme var dag ska jag sitta, då sa han att jag borde ha en bestämd tid, typ mellan sex och sju varje dag sitter jag. Så har han maten klar till sju, sen tar vi alla en promenad efter maten=) Ja, vi får se hur detta ska gå! Motiverad känner jag mig iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0