Tentan gjord

Då har jag skrivit tentan. Gick som jag trodde, jag har inte klarat den. Har jag det är det fruktansvärt orättvist mot mina klasskamrater. Det var nära att jag struntade i att göra den och åka hem igen, men jag är glad att jag stannade kvar. Nu har jag fått se hur det kan vara och hur mycket jag kunde och därmed vad jag behöver plugga på. Det som var skönt också var att jag redan innan bestämt mig för att göra omtentan och därmed hade jag ingen press på mig, samtidigt som jag inte mådde dåligt efteråt eftersom jag misslyckats. Nu är det nya tag och jag har tre veckor framför mig med endast pluggande. Insåg att på måndag är det faktiskt bara tre veckor till omtentan och den nya tentan så det går inte att bara sitta och läsa en timme per dag, jag måste sitta mer redan från början. Köpte mig en söt pärm idag och index så att jag kan bli mer organiserad=) Måste ju göra det roligt!

Men idag ska jag bara ta det lugnt. Jag ska lägga mig i soffan nu och titta på greys anatomy, och sen får jag se vad jag hittar på. Slappar förmodligen bara, kanske sover lite hehe. Imorgon går jag i skolan mellan nio och fyra, blir tufft. Men sen är ju helgen här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0