Blandat skoj.

Idag blir det blandat skoj. Och kolla! klockan är bara lite efter halv nio och jag är redan vaken och relativt pigg! Ibland är det bra att gå och lägga sig vid tio på fredagskvällar=P Jag ska iaf hjälpa till i trädgården och räfsa ihop mossa. Det är ine en gräsmatta längre, det är en mossmatta. Micke har börjat riva den och ska göra klart det idag och jag ska hjälpa till med att räfsa ihop det. Blir en utmaning med tanke på hur stor trädgården är och hur mycket mossa det är. Men men. Sen blir det en tur till Jula för att köpa en hundbur, i galler, då Callie så fint tuggade sönder sin bur igår. Och så en sväng in om systemet, måste ju ha nånting att dricka ikväll=P Åker väl till Hässleholm vid sex-tiden.

Var förresten i Landskrona en sväng igår. Hade bokat tid på preventivmottagningen för jag behövde nytt recept. Trodde jag. På apoteket berättade de att jag hade en gång kvar på det gamla receptet. Sicka luringar! När jag hämtade ut sist, vilket var i Lund, sa de att det var mitt sista uttag! Grrr. Jaja, struntsamma, bättre på det hållet. Var iaf ett jäkligt bra besök på mottagningen, en riktigt bra barnmorska kom jag till. Henne gillade jag=) Hon berättade att jag faktiskt kan gå med tre ringar efter varandra och därmed kanske inte ha mens överhuvudtaget. "För man måste faktiskt inte ha mens". YES! Det blir lite dyrare för jag får köpa fler men ibland kan det vara skönt att göra så. Sen fick jag bokat tid också för att kolla mig, ska göra mer än bara klamydiatest. Gjorde ju det för ett halvår sen men jag har faktiskt inte kollat ngt annat, kan nog vara bra. Är man aktiv bör man kolla sig regelbundet.

Kanske man ska komma igång med sin dag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0