Då var det söndag kväll.

Blev inget Malmö ikväll, insåg på vägen till tåget att jag inte pallar gå den vägen när det är becksvart och med en hund som drar. Får bli en annan dag istället. Men promenerade hem ändå, så idag har det blivit 70 minuters promenerande hehe. Slog faktiskt mitt rekord till stationen, fick skynda mig för jag var rädd att missa tåget, så det tog bara 30 minuter istället för 40 =P. Inte fel hehe. Och Callie e skittrött, bra för henne.

Känner mig för övrigt jättekonstig, har massa känslor och sånt som jag inte borde ha. Ska se imorgon om det försvinner då jag ska byta p-ring, nya hormoner, nya tag hehe. Är lite jobbigt faktiskt. Blev lite ledsen från ingenstans när jag gick hem innan, började nästan gråta när jag tänkte på en viss sak som jag i normala fall inte blir ledsen för.

Ska lägga mig tidigt idag. Är jättetrött och det är en långt dag imorgon i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0