Fredag.

Då var det fredag igen. Och jag är rent slut. Antingen har pollen slått mig med full kraft eller så börjar jag bli sjuk, så extremt trött jag har varit idag. Visserligen har jag inte fått så många timmars sömn inatt, men jag var inte trött när jag vaknade ;). Okej, kan vara gårkvällens aktiviteter som gjort mig lite mer sliten än vanligt...träningsvärk har jag iaf. Annars ikväll händer absolut ingenting, ligger faktiskt redan i sängen. Är så trött att jag nog somnar inom det närmaste. Imorgon blir det fest i Hässleholm, ska bli kul! Hade ju roligt sist, och jag tror att det är väldigt mycket samma folk som kommer på denna festen. Får se om vi kommer ut denna gången=P.

Fick tagit två långpromenader idag, fast den första var mer eller mindre ofrivillig. Den tog en timme och tio minuter att gå. Sen tog jag en promenad på 40 minuter. Känner mig duktig=) Bör börja röra på mig mer. Imorgon ska jag prova att ta en cykeltur med Callie, tror jag att hon hade gillat! Så får hon utlopp för en del av hennes energi.

Näe, nu pallar jag inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0