Life goes on.

Idag var vi en tur i Helsingör, jag, syrran och systersonen. Det var skönt att komma iväg lite, även om vi inte gjorde ngt särskilt och inte var där så länge. Men det var mest att vi skulle göra ngt istället för att bara sitta hemma och truga. Jag fick iaf köpt lite sprit, som ska invigas nästa lördag då vi ska ha klassfest! Blir ju inte köpt så mycket men det lilla det räcker. Köpte surt äpple så det ska jag shota=P Jag skulle vilja åka över någon dag sen, men inte med syrran, utan med någon kompis eller på en dejt eller ngt. Såg jättemånga par som passade på i det fina vädret=) Men jag vill kunna ta en öl typ och så...kunde ju tagit en idag men kändes dumt när jag var där med systersonen och syrran inte drack ngt eftersom hon körde. Det får bli i framtiden. Åt iaf röd pölse och åt glass ;) Nu känner man sig lagom trött och hade lätt kunnat lägga sig för natten. Men nej, kanske inte det.

Tuff dag att ta sig igenom, men det ska nog gå. Tror jag går igenom det nu som jag hade behövt göra för en månad sen. Ont gör det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0