Nej.

Det blev ingen fest ikväll. Jag fick riktig andnöd ett tag och trots jag tog bricanylen som J så snällt kom och lämnade så hjälpte inte det. Jag har inte fått några anfall iaf, men jag var lite rädd för att det skulle komma ikväll, så jag struntade i det. Har istället hjälpt till så gott jag kunnat i trädgården, jäkla massa jobb. Känner det bränner i ansiktet nu efter solen, gött=) Egentligen hade jag velat ligga och sola hela dagen, men lite svårt när man får gräs och mossa flygandes på sig hela tiden. Är ledig tisdag till tisdag sen, får hoppas på fint och varmt väder då. Kommer vara megabrun sen=P Jag är ganska så mör i kroppen, det är nu jag skulle behövt en massage ;), men istället blir det en varm dusch och vila.

Var och köpte en ny bur till Callie också, hade tur för tydligen var det annons på den buren nu så den kostade 150 kr mindre =D. Alltid gött att spara pengar. Och försök du rymma ur den Callie, bara försök!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0