PMS-skit.

Jäkla pms! Ibland är den värre än någonsin. Denna gången är det iaf inte humöret som tar stryk, känner inte att jag vill sitta och skrika=P Däremot är godissuget fruktansvärt. Okej, där kom humöret lite, för jag blev ganska arg när mina dumle-snacks tog slut nu precis. Fast det var nog mer ångest. "Ånej! Vad ska jag ta mig till!!" Hundra mil till närmaste affär. Jag började dagen imorse när syrran körde, brukar alltid vakna till då. Då åt jag en gammeldags gräddkola. Sen somnade jag relativt gott. Sen när jag beslöt mig för att vakna för ca en halvtimme sen, så tog jag till mig chipspåsen från helgen och åt upp resten i den. Därefter gick jag ner och åt de två dumle-snacksen som fanns kvar, fick ångest, och hällde upp en skål med cornflakes, fil, socker och kanel och slutligen har jag druckit ett glas med proviva. Och FORTFARANDE har jag ett enormt sug. Pmsen är jättekonstig denna gången. För det första är humöret jämnt, sen så är jag fruktansvärt sex-sugen, det brukar komma veckan innan denna=P och då godissuget. Hemskt är det. Man är ju en vanemänniska.

Sen har jag blivit väldigt kaffe-beroende efter den senaste tidens studier. Dricker ju kaffe mest när jag vill koncentrera mig, men nu blir jag sugen på det för jämnan, till och med på kvällen dricker jag en liten skvätt och kan ändå sova sen. DÅ har det gått långt. Hujedamej. Vilka problem jag har. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0