Trött.

Jag är sinnesjukt trött. Jag sov för engångsskull när klockan ringde idag vid sju, vilket är en ovanlighet för jag brukar vakna för hundarna för sånt liv eller Viktor bråkar och så vidare. Det är ju så lyhört här. Jag kunde bara inte gå upp så jag tänkte att jag tar ett senare tåg till skolan. Men det innebar att jag skulle få cykla till tåget, och när jag var ute med hundarna så märkte jag hur mycket det blåste. Jag märkte det dock så sent att jag aldrig skulle hinna till tåget. Det var liksom motvind. Och därmed struntade jag i det, men jag har så dåligt samvete för vi skulle träffats i gruppen och Petra är jättesjuk och hade inte kommit om det inte var för grupparbetet. Men vi kommer nog att sitta i max en timme och då känns det så onödigt för mig att åka i en timme dit och en timme hem. En gruppmedlem är ju inte ens där, så vi hade inte fått så mycket gjort. Petra förstår men är irriterad eftersom hon ju kunde stannat hemma då. =(
Har iaf suttit och försökt hitta information och jag har hittat massor, så nu gäller det att läsa in sig på det, jag ska visa att jag minsann inte tänker flyta med i detta arbetet utan att jag ska vara så insatt som jag bara kan! Får se hur mycket jag orkar idag, för jag kan knappt hålla ögonen öppna. Ska prova att koka lite kaffe, om inte annat så hjälper det för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0