Äntligen!

Just nu känner jag mig lite glad=) Jag precis bokat tid för privatlektioner med Callie på ett hundcenter! Det får ju bli privat eftersom alla kurser är fulla och Callie behöver verkligen få träning och stimulans. Så får riktig gruppträning komma sen när det finns plats. Första lektionen är den 11 mars, sen blir nästa redan veckan efter, men det är bara för att sen är det inte ledigt förrän förste april. Den har jag också bokat=P. Man köper ett fem-kort, sen kan man lägga upp det hur man vill. Men jag tänkte att jag har tre lektioner ganska så inpå varandra, sen kan man ha ett uppehåll på en månad typ och träna på det vi har gått igenom, och sen ha två lektioner till. Vädret blir ju bättre då också, så vi kan vara ute och träna en massa. Känns skitbra, kanske det kan bli hund av Callie också=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0